1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. FYI - Your missing Content - your only seeing non-registered Guest Information... Quickly register and sign on to see more! (Shoutbox, current activity etc, more forums)
    Dismiss Notice
  3. Hi There Guest! If your not sure about buying from us at HackersAdvantage, or unsure of our Detection Rates - Please Register and make a post asking! Our Staff and Members will reply to every question! We have the longest non-detection streaks in the industry! We offer a 3 day refund on hacks that you can not get to work on your PC. NO OTHER SITE DOES THIS!
    Dismiss Notice

I Need Help Bf3 Crash/java Configuration Problem

Discussion in 'General Chatter' started by gmeexx, May 3, 2015.

1. gmeexx

gmeexx NOOBLET

Wenn ich BF3 Simple Aim injecte kann ich nur ca 5-10 Minuten spielen, dann ctasht es mit der Fehlermeldung: BF3.exe funktioniert nicht mehr

Ich habe schon alles versucht, alle Microsoft Visual C++ installiert...
    Origin im Spiel deaktiviert
    Cloud Speicherung deaktiviert
    bcdedit /set increaseuserva 4500
    RenderDevice.ForceRenderAheadLimit 1
    DirectX Update
    Punkbuster Update

Und wenn Ich BF3 SimpleAim Configuration Editor öffnen will kommt die Meldung:

Name: BF3 SimpleAim Configuration Editor

Verzeichnis: http://www.hackersadvantage.com

Ursache: Die Java-Sicherheitseinstellungen haben die Ausführung dieser anwendung verhindert. Sie können dieses Verhalten im Java Control Panel ändern.

Und das habe Ich gemacht, ich habe http://www.hackersadvantage.com und http://www.hackersadvantage.net hinzugefügt, aber es funktioniert auch nicht.

2. Stone33

Stone33 RAC MASTER

Hi, ich denke ohne Eglisch wirst Du hier nicht weiter kommen. Aber vielleicht kann ich Dir helfen bei den Sprachproblemen. Behersche zwar auch nur ein "simple english" aber da wursteln wir uns durch.

Ok, Du sprichst hier von 2 Dingen.

1. Du kannst offensichtlich mit dem Hack starten, aber das Spiel crasht nach kurzer Zeit? (Ich habe das selbe Problem und ein Support Ticket erstellt und einen weiteren Member gefunden mit demselben Problem) Aber generell läuft dann man der Hack, also die Javaconsole akzeptiert Deine Sicherheitseinstellungen - Korrekt?

Welche Fehlermeldung bringt Dir den Windows? Sieht in etwa so aus:

Problemsignatur:
    Problemereignisname: APPCRASH
    Anwendungsname: bf3.exe
    Anwendungsversion: 1.6.0.0
    Anwendungszeitstempel: 511c9356
    Fehlermodulname: pbclnew.dll_unloaded
    Fehlermodulversion: 0.0.0.0
    Fehlermodulzeitstempel: 54ff118e
    Ausnahmecode: c0000005
    Ausnahmeoffset: 10fab7ba
    Betriebsystemversion: 6.1.7601.2.1.0.256.48
    Gebietsschema-ID: 1031
    Zusatzinformation 1: 0a9e
    Zusatzinformation 2: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789
    Zusatzinformation 3: 0a9e
    Zusatzinformation 4: 0a9e372d3b4ad19135b953a78882e789

2. Nun sagst Du aber, das der Konfigurator gar nicht funktioniert, weil die Javaconsole die Sicherheitseinstellungen nicht akzeptiert. Das ist verwirrend, weil Du doch gespielt hast??
    Oder hast Du das Spiel nur gestartet ohne den Konfigurator zuerst zu benutzen?? das würde Sinn ergeben.
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Translation for KozmoK:

I will help this guy by translation and understanding. My english is very simple and me grammer is horribel but helping him.
    His Problem is, that his game crashed after few minutes. He has change any things ingame.

Install Visual CC+
    Deactivated Origin ingame
    Deactivted Cloud saving
    bcdedit /set increaseuserva 4500 - i self dont no, what is is
    RenderDevice.ForceRenderAheadLimit 1 - i self dont no, what is is
    DirectX Update
    Punkbuster Update

And in general, he has problems with the configurator and the Java Security. He input the website keys but dont work.

My answer / support to him only questions - that he check the fail message of windows. And how he use the hack first - within oder without starting the configurator.

Hope this is so allowed.

Share This Page